18 April -17 Kramkort i rosa och brunt.

 
Kramkort med mönstrade papper från Maja Design.
Ett "braatthahemmakort".
 
 
Motivet är en gummistämpel från Magnolia.
Jag har färglagt med copic, men glömde skriva upp
vilka pennor jag använt.
Ibland när jag färglägger flera motiv samtidigt 
glömmer jag att jag ska skriva,
men det kanske inte gör så mycket....
du får kika på kortet istället ;)
 
 
Blommor och blad och en rosett gjord av organzaband.
De små fjärilarna har jag stansat med en punch från Martha Stewart.
 
 
Kram är utstansat i mörkbrunt papper,
med en die från Gummiapan.
Bakom kram sitter en liten utstansad skylt 
som jag gjort med en die jag köpt från Aliexpress.
 
 
Runt kanterna har jag använt Stickles Star Dust.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så sött! Gör inget att det inte står vilka pennor du använt varje gång, man njuter ändå av att betrakta stämpelmotivet och dina fina alster =) kram

2017-04-18 @ 18:52:22
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0