17 April -17 Rött med ♥

 
 
 
Idag ett kort i helt andra färger än jag brukar använda.
Mönstrade papper från Fancy Pants.
Rosorna har jag snurrat skaften på,
genom att vira dem runt skaftet av en virknål,
ju större nummer på virknålen, ju större öglor på blomstjälkarna.
Funkar bra med sticka också, men de är lite längre
och bökigare att förvara, så jag kör med virknål.
 
 
Motivet är en clearstamp från CC Design
som jag köpt hos Engströms.
 
Färgläggning med copic sketch.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E41,42,43
Röda detaljer: R46-27-05
Skugga: C1-2-3
 
Runt motivet har jag använt en die med stygn.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika Z

Hej! Vart hittar man så fint tårtpapper?

2017-04-17 @ 22:56:28
Postat av: Maria

Härligt med lite andra färger, piggar upp emellanåt. Det är lätt hänt att man fastnar lite i sina "vanliga" färger där man liksom känner sig trygg =) Det blev iaf väldigt fint! Kram

2017-04-18 @ 18:53:24
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0