10 April -17 Påskhälsning

Påskkort som jag gjorde på träffen 
i Hudiksvall i helgen.
Åkte dit från Gävle tillsammans med
två scrapvänner, och det blev en väldigt trevlig dag.
Dessutom fick vi möjligheten när vi var där, att anmäla oss till en
10-årsjubileumsscrapträff i oktober,
så nu har vi ännu mer roligheter att se fram emot.
 
 
Innan jag åkte till träffen fick jag den här superfina stämpeln
av min nätvän Carina.
Hon ritar sååååå söta stämplar och jag har fått skapa
med många av dem.
Visst är han helt underbar!
Tror dock inte att den går att köpa eller få tag i än,
jag fick den som en present.
*väldigtgladochsmickrad*
 
 
Jag har färglagt honom med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000
Byxor: YG95-93-91
Tröja och keps: YR65-61-000, C2-1
Kanin: W3-2-1-0
Skugga: T2-1
 
En liten påskhälsning är en stämpel
från Jane Design.
Mönstrade papper från MME.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

En liten sötis, med lite dova påskfärger, gillar de här lite annorlunda. För annorlunda är bra!

2017-04-10 @ 20:45:23
Postat av: Maria

Det stämpelmotivet var ju helt underbart gulligt! Sån tur du har som har en så snäll scrapvän och som gör så fina stämplar =) Fint påskkort. Glad påsk! Kram

2017-04-11 @ 19:45:55
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0