30 September -16 Födelsedag

Födelsedagskort i rosa
med min lilla runda födelsedagsstämpel.
 
 
Den här stämpeln gillar jag,
det är CC Design som gjort den.
Hon ser så glad ut och den är rolig att färglägga.
 
 
Min lilla runda stämpel finns också med,
och vill du se mina stämpelark så kikar du 
in HÄR
Skicka ett mail om du vill beställa nåt ark.
Jag har kvar av alla ark än så länge, men tänker
inte beställa fler när de är slut.
Om man vill, kan man skriva dit en siffra
i den här stämpeln, så åldern står i mitten.
 
Flickan är färglagd med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E13,11,21,00,000,R21
Hår: E50,51,53,55
Mössa & förkläde: C2,0
Skjorta: Rv93,91
Byxor: E71,70
Skor: E71,70, RV91,93
Tårta: RV93,91,000, C2
Skugga runt: W2,1
 
 
Vid blommorna har jag satt en fin rosett och en metalltråd i gammelrosa.
Lilla söta fjärilen har jag fått i födelsedagspresent av en scrapvän.
Runt motivet har jag använt dies från Memory Box.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Ja men med en tårtbakande dotter är ju denna ett måste - med tiden, jag vill ju också färglägga den nöjda och stolta tjejen, vi använder ju inte samma färger så det blir svårt att att få det lika som ditt, annars hade det varit kul!

Ha en skön helg

2016-09-30 @ 12:32:56
Postat av: sara s

Mmm... Fint kort, vilket bra tips att skriva åldern i den stämpeln, jag är inte så kreativ, har lite svårt att komma på smarta grejer!

2016-09-30 @ 15:04:03
URL: http://enuffes.blogg.se
Postat av: Maria

Så fint kort, söt stämpel och härlig osa =) kram

2016-10-03 @ 19:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0