27 September -16 Äpplen hör till på hösten

Äpplen hör till på hösten.
Fastnade direkt för den här söta stämpeln
med de fina äpplena.
 
 
Det blev ett vänskapskort med Maja Designs fina papper.
Stämpeln med vänskap är min egen design,
jag har några ark kvar om nån är intresserad.
Du hittar info om mina stämplar
HÄR
Jag använder en rund punch 1" runt mina stämplar,
sen har jag använt en scalloped punch 1 1/4" till den runda bakom.
 
 
Motivet är en clearstamp från CC Design, du kan hitta henne
Jag har färglagt henne med copic,
dessa pennor har jag använt:
Hud: E11,21,00,000,R21
Hår: E47,44,42,51
Äpplen: R59,46,27,05
Korg: E79,74,71,70
Skor: E74,71,70
Byxor: E43,42,41
Rosett: Bg96
Jacka: E70,71,74
Skugga: T4,2,0
 
 
Några blommor och rosenknoppar.
Limmade fast dem med limpistol.
Tycker det är lätt att få till det när blommorna fastnar direkt.
Sitter sen där de ska, och man behöver inte vara rädd att de flyttar sig
eller ramlar loss.
 
 
Tack för att du tog dig tid att läsa ändå ner hit,
hoppas du fick några idéer eller inspiration.
 
Jag önskar dig får en fin höstdag.
 
♥   ♥   ♥   ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina Ståhl

Åh vilket jättefint kort! Som alltid så fint målat och alla papper passar så bra tillsammans. Ett riktigt "jag blir glad kort" Kram Carina

2016-09-28 @ 11:48:16
URL: http://carinasscrapbord.blogspot.se
Postat av: Pysselsandra

Titta vad fint och med så snygga papper! Du är så duktig att få till alla fina detaljer jag får en sådan inspiration av allt du skapar!

Stort grattis på födelsedagen också många kramar från Sandra!

2016-09-28 @ 16:30:35
Postat av: Maria

Så fint kort, härligt med äpplen =) Gillar verkligen hur du får till dina kort med många olika mönsterpapper som ändå hänger ihop färgmässigt och så blir det ju alltid så himla fint =) kram

2016-09-28 @ 20:02:45
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Titti

Underbart fint kort i snygga färger .
Ja det är toppen med limpistol.
Ha det så gott nu på din födelsedag .
Kram från Titti

2016-09-28 @ 21:05:26
URL: http://snowflake64-snowflake.blogspot.com
Postat av: Sara Strömberg

Hur gulligt kort som helst, älskar dina blomarrangemang och hur du alltid lyckas få ihop alla komponenter så fint.

2016-09-29 @ 19:39:52
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: Ann-Marie

Jag gillade de här fina matta färgerna, speciellt nu så här års. Hmm finns det något jag inte sagt förut, nej det finns nog inte så jag upprepar mej lite; Härligt målat och precis så där mycket dekorationer att inte motivet försvninner.

2016-09-29 @ 22:11:49
URL: http://www.jozebelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0