23 September -16 Lite stiltje här nu

Välkommen in till mig idag!
Hinner inte uppdatera så mycket nu,
det är mycket på jobbet med introduktioner 
av nya barn och familjer nu på hösten, så när jag kommer
hem orkar jag oftast inte skapa så mycket som jag brukar.
Snart är det dags för träff i Avesta,
och då hoppas jag att jag hinner skapa en del
som jag sen kan visa er här inne.
 
 
Idag bjuder jag på ett kort i blått och rosa.
Märket på dies jag använt runt motivet är Memory Box,
minns inte var jag köpte den.
Märket på scalloped dies är CC Design, köpt hos Engströms.
 
 
Stämpeln är en clearstamp som jag köpt hos
Engströms i ett set om flera stämplar.
Märket är CC Design.
Jag har färglagt med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E13,11,21,00,000,R21
Hår: E47,43,44.42,51
Rosa: R83,81,RV000
Blå: B95,93,91
Vita ränder: C2,0
Skugga:W5,3,2,0
 
 
I hörnet lite blommor och en rosett jag gjort med
ett band jag köpt från Wish.
De har många fina saker man kan använda till scrap, 
finns billiga dies också.
 
 
Tag i kanten, mönstrade papper från My Minds Eye.
Jag har köpt pappersbuntar av det märket hos
Engströms, bra när många papper passar tillsammans.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint!

2016-09-23 @ 16:42:38
Postat av: Rosa Ahlin

Superfint kort! Hos mig har det varit total scrapptorka så nu längtar jag till nästa helg så vi får skapa tillsammans! Kram Rosa

2016-09-23 @ 16:48:13
Postat av: Maria

Åh så fint kort! Söt stämpel och fina färger =) kram

2016-09-23 @ 18:02:29
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysselsandra

Men så fint och helt fantastiskt färglagt. Fin stämpel och och kortet är i så fina färger. Vet hur det är med att inte hinna blogga.... jag har mängder med gammla kort som jag tyvärr inte har hunnit visa på bloggen... men lite nu och då händer det att jag lägger in nått och det är bättre än inget. Ha en trevlig helg många kramar från Sandra Särnholm!

2016-09-24 @ 04:16:45
Postat av: Titti

Så fint kort , stämpeln är jättefint målad .
Du målar jättefint med copics..
Ha en trevlig helg , kram från Titti

2016-09-24 @ 09:31:07
URL: http://snowflake64.se
Postat av: Anonym

Alltså du gör alltid så fina kort och så enormt snyggt färglagt ! Kram

2016-09-24 @ 18:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0