28 Oktober -16 CC med vingar

CC Design har släppt nya stämplar.
Du hittar deras stämplar hos Engströms.
Här kommer ett kort med en av dem.
 
 
Jag gjorde det här kortet när vi hade träffen i min lokal förra helgen.
Minns inte vilket block jag tog mönsterpapperna ur,
men fina är de ;)
Rosa kakservetten har jag fått i present av min vän A.
Idag är det hennes födelsedag, 
Hipp Hipp HURRA för A som fyller år idag!'
Grattis vännen ♥
 
 
Motivet är en stämpel från CC Design.
Jag har färglagt med copic.
Hud: E11,21,00,000,R21
Hår: E50,51,35,37,39
Vingar: BG000,0000
Kläder: BG13,11,10
Skugga: C0,1,2
 
Kanten runt motivet är stansad med die från CC Design.
Kika in hos 
de har massor av stämplar och dies från CC.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Åh vilken söt stämpel, jag gillar de lite starkare mintfärgerna, Som vanligt en massa fina detaljer. Har du "sytt" på maskin för att få hålen?

Kraaam och trevlig helg

Svar: Tack ♥ Som du ser längst ner i texten har jag använt en die ;)
Åsa/asamia

2016-10-28 @ 13:08:15
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så gulligt kort i härliga papper, och en så söt stämpel som du färglagt så fint:)) Söta små blommor också:)

Ha nu en fin helg
Kramizar Marie

2016-10-28 @ 15:13:37
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Camilla

Jättegulligt kort i glada och fina färger! Fina detaljer och dekorationer:)
Kram och ha en trevlig helg!

2016-10-29 @ 09:46:22
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Maria

Vilken söt stämpel och så fint håret är =) Rosa och turkost, favoritfärger =) kram

2016-10-30 @ 08:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0