23 Oktober -16 Liten scrapträff igår i min lokal

Igår ordnade jag en liten scrapträff i lokalen här i området
för mina scrapvänner.
Vi blev tio stycken mellan 15 år  - 72 år som träffades och hade trevligt.
Egentligen är det inte så mycket att ordna.....jag bokar lokalen
och ställer fram bord och stolar innan de andra kommer.
Sen scrappar vi hela dagen, man tar med sitt eget fika och
vi går till en pizzeria i närheten och äter tillsammans. 
Sen städar vi tillsammans och ställer undan borden på kvällen när vi är klara.
Fort går det när man är många som hjälps åt!
De där små träffarna är min energikick, och vet att flera av oss känner så.
Man får prata av sig och får massor av inspiration av varandra.
En härlig dag igår alltså!
 
 
Jag hann skapa några kort också mellan allt prat, surr och inspiration från andra.
Jag hade inga måsten, utan skapade bara för att det var roligt.
Det gillar jag bäst!
 
Grattis är en liten rund stämpel
som jag designat själv.
Du hittar mina stämpelark om du klickar
Jag har stansat ut min stämpel med en 1" rund punch
från Panduro.
Bakom har jag satt en liten lapp som passar perfekt till,
den har jag stansat ut med en EK Sucess punch 1 1/4"
 
 
Motivet är färglagt med copic sketch.
Det är en stämpel från hÄnglar & stÄnglar.
Jag har använt dessa pennor:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E51-42-43-44
Klänning:YR000-61-65
Vita kläder: C1-2
Skor:E70-71
 
Runt  motivet har jag använt en die från CC Design
som jag köpt hos Engströms.
De har många fina stämplar och dies av det märket.
Ta en titt hos dem om du vill.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Åh vad mysigt det är med småträffar där verkligen finns chans att prata med alla ordentligt! Sen tycker jag det är lättare att få saker (kort/LO), samtidigt.

2016-10-23 @ 20:40:08
Postat av: Ann-Marie

Glömde ju nämna det söta kortet (sitter och ser på Allt för Sverige samtidigt), den stämpeln är verkligen jättesöt sen gör du den ännu mer rättvis med ditt fina färgläggande, sen vet du ju sen förut att jag gillar den här designen på kort. Ingen annan åsikt nu. Papperen är höstligt fina!
Kram vännen!

2016-10-23 @ 20:47:07
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Margareta

Åh så fint det blev!! Såg ju när du höll på med det igår men missade när det blev färdigt! Det blir mycket att kika på när man är på träff ;-)
Kram!!

2016-10-23 @ 21:05:24
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Maria

Vilken söt stämpel =) Härliga höstfärger på kortet med. Mysigt med lite scrapträff =) Kram

2016-10-24 @ 18:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0