10 Oktober -16 Rosa julkort

 
Kan ett julkort vara rosa? Ja, jag tycker det.
Gillar man rosa så gör man ;)
Stämpeln är en ur senaste klubbkitet från Magnolia.
Stjärnorna är utstansade med  en die från Gummiapan.
Bakom motivet har jag använt dies från
Nellie Snellen som jag köpt hos Engströms.
God Jul är utstansat med die från RoxStamps tror jag.
 
 
Jag har färglagt Magnoliastämpeln med copic.
Hud: E11,21,00,000,R21
Hår: E51,42,43,44
Kofta och mössa: RV95,93,91
Byxor: W5,3,2,1
Skugga runt: T3,2,0
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, detta kortet föll mig verkligen i smaken, både i färger och dekorationer. Så fint stjärn-nät =) kram

2016-10-10 @ 20:31:15
Postat av: Ann-Marie

Ja-a så har du gjort det igen - ett sådant där fantastiskt kort, ett julkort i alternativ och underbara färger, gillar verkligen alla stjärnor!

En fråga, kan du stansa ut bokstäver med, i din spellbinder?(eller jag minns inte vilken maskin du har. *generad*)

Kraam Ann-Marie

2016-10-12 @ 20:16:27
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Camilla

Jättesött julkort i fina färger!
Kram och ha det så fint!

2016-10-13 @ 16:14:49
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Nu var det längesedan jag var inne och kikade hos dig. Hoppas allt är bra med dig:)
Tokgillade detta rosa julkort:))Så söt stämpel som du färglagt så fint:) Visst är den fin den stjärn-dien:)jag har den också.

Ha en fin vecka
Kramizar Marie

2016-10-16 @ 17:43:45
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0