9 November -16 Ludvikaträff förra helgen

I fredags åkte jag och mamma "MormorMargareta" 
till Ludvika för att bo på hotell och vara med på
Ludvika Pysslet i Folkets Hus.
Vi var ett gäng galna scrappare som hade
scrapmara från kl 10 på lördagen till kl 16 på söndagen.
Det fanns även fyra scrapbutiker på plats,
som hade med sig massor av scrapgodis.
Härligt att träffa så många likasinnade och att få shoppa loss hos butikerna.
Extra roligt att få träffa gamla och nya vänner inom scrappet - OCH att få träffa
nätvänner IRL som vi bara pratat med på nätet förut.
Många åkte väldigt långt, och det var extra kul att träffa dem förstås,
Pojo och gänget som åkt från Skellefte och Örnsköldsvik.
Hemresan gav många av oss ett litet äventyr, med snörök,
avstängda vägar och bilar i diket.
En tjej fick åka hem med sin bil på trailer, då den tände en
konstig lampa som såg ut som en uggla.
Har dock hört att alla på träffen kom hem ordentligt som tur var.
En underbar helg som gav massor av positiv energi!
 
 
Jag var och surrade runt lite i Scrapdrakens monter,
och där hittade jag ett jättefint kort som Kattis
hade gjort. Jag fick tillåtelse att lifta det, och här ser
du hur mitt kort blev.
Jag har använt papper från Maja Design,
blommor, blad, band, spets, lintråd, kakservett,
rhinestones, metallnyckel, små utstansade fjärilar
och glitterstickles.
Annorlunda att göra ett kort utan motiv,
men det var jättekul!
TACK Kattis för att jag fick lifta ditt underbara kort ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Det var skönt att höra att alla som var på träffen kom hem ordentligt. Underbart vackert kort du fick gjort:) Vackra papper, band och dekorationer. Det blir så fint när man river kanterna:)

Må så gott
Kramizar Marie

2016-11-09 @ 14:15:29
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Ovanligt med ett kort utan stämpelmotiv, men kul att göra lite annorlunda kort ibland =) Jättefina blommor! Kram

2016-11-10 @ 19:47:28
Postat av: Johanna "pojjo"

Jaaa det var så roligt där och extra kul träffa dig och din mamma :)
Fantastiskt fina kort du gör, som alltid :)

2016-11-11 @ 13:35:45
URL: http://pojjos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0