23 November - 16 Hello med ny stämpel

När jag var på träffen i Laknäs i Dalarna på MiniDalapysslingen
så köpte jag ett par nya stämplar.
Engströms hade med sig delar av sitt sortiment, 
och hade även fått in ett nytt stämpelmärke 
som heter Pointer Dreamerland.
Du hittar stämpeln HÄR
 
 
Jag har stansat ut scalloped kanten med dies från CC Design.
Mönsterpapper från My Minds Eye som jag köpt hos Engströms.
Hello är utstansat med die från Gummiapan.
 
 
Färgläggning med copic.
Hud: E13,11,21,00,000
Hår: E42,43
Tröja: BG72,71, G000
Skor & hatt: E74,71,70
Mur: C3,2,1
Skugga: T2,1
 
Runt motivet har jag använt en stitched
die från Gummiapan.
Runt kanten Stickles Star Dust.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonné

hello, var fin text och pojken tycker jag är ännu finare hihi
Kram

2016-11-23 @ 08:41:12
URL: http://joytillsammans.blogspot.se/
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hello Åsa!
Super gulligt kort med en så söt stämpel som du färglagt så fint:)Läckra papper, dies och blomdekorationen blev jätte fin:)

Här är det grått och trist idag, så nu kikar jag runt lite på bloggen:)

Må så gott
Kramizar Marie

2016-11-23 @ 13:30:18
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Vilken söt liten kille =) Ser ut so han gör tummen upp och det vill jag med göra för dig, tummen upp för ett fint kort =) Ha de bäst! Kram

2016-11-23 @ 20:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0