14 November -16 Julkort med söt snögubbestämpel

I lördags var jag, mamma och Annica till Bollnäs på scrapträff.
En underbar dag, så bra ordnat av de som fixar träffen.
God mat och fint julpyntat - roliga utmaningar och utlottningar
så alla får nåt litet fint med sig hem.
Jag hade turen på min sida och vann ett presentkort i Scrapboa (deras fina shop).
Jippi! Blev en fin Nellie snellendie med hem därifrån.
Jag älskar dessa Bollnästräffar, alltid så givande dagar.
Trevliga människor och gemytlig stämning. 
Nu när vi varit dit på många träffar känner man de flesta, mer eller mindre.
Idag njuter jag av minnena från träffen och hoppas vi snart ses igen.
 
Ett julkort med en söt snögubbestämpel.
Jag har köpt den som digital från Skapar Källarn
på Facebbok. De har så fina stämplar......och billiga, kostar
inte många kronor och man får dem på direkten för det mesta.
Jag gjorde kortet på träffen, till en Bingoutmaning.
♥ Älskar Bingobrickor till scrap ♥
 
 
Mönstrade papper från Maja Design, tidigare års julblock 6".
Jag gillar deras papper och använder ofta Maja.
Runt motivet har jag använt dies med söm från Gummiapan 
och den fina scalloped kanten är gjord med die från CC Design.
CC Designs fina dies hittar du hos
Engströms
 
 
Motivet från Skapar Källarn
är färglagt med copic sketch.
 
Dessa pennor har jag använt:
Hatt: E71,70
Snögubbe: C2,1
Näsa: YR65,61
Röda detaljer: R59,46,27
Halsduk: R59,46,27, T2,0
Fågel: YR00,000
Skugga: T1
 
På hattens röda band har jag lagt glossy accent
som en detalj.
 
Snöflingorna är stansade med punch från Martha Stewart.
Himalayan snowflake heter den.
 
 
Ett par tags i överkanten.
God Jul är stansat med en die från Roxstamps
som jag lånat av min mamma.
Tur vi har samma hobby, så vi kan låna av varann.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Supersöt snögubbe och så fint kort =) Snöflingorna gillar jag med, fint stuk på dem. Kram

2016-11-16 @ 20:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0