11 November -16 Nalle med stjärna

Lilly of the valley har släppt 
digistämplar med jultema.
Visst är den söta nallen med stjärna fin,
den har jag som gummistämpel.
 
 
Jag gjorde ett kort med den söta nallen på träffen i Ludvika.
Ibland tycker jag att alla mina kort ser likadana ut....
samma upplägg men olika papper och stämplar.
Ja, ja det blev så här iallafall.
Mönstrade papper från Maja Design, ett julblock jag hade hemma sen förr.
Vimplarna jag skurit ut nallen och det prickiga med är
gjorda med dies från Gummiapan.
Även de små stjärnorna är gjorda med en die från samma företag.
 
 
Närbild på nallen.
Färgläggning med copic sketch.
Nalle: W5,3,2
Mössa: R59,46, C1
Stjärna: YR23,Y23,21
Skugga runt: C1,3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JoY

Den Nallen var verkligen söt.
Kram Yvonné

2016-11-11 @ 13:38:35
URL: http://joytillsammans.blogspot.se/
Postat av: Jessica

Oj vad fint kort! Nallen är jättesöt! //Jessica

2016-11-11 @ 14:09:02
URL: http://jessicaspysselhrna.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Super duper sött julkort med en urgullig nalle:))
Fina papper och jag tokgillar vimplarna, de är min favorit just nu;)Snyggt med stjärnorna också:)

Ha nu en skön helg och var rädda om varann
Kramizar Marie

2016-11-11 @ 15:11:06
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Underbart kort! Älskar nallar och särskilt denna söta och stjärnor =) Så fint! Och även om du tycker dina kort blir lika ibland, så är de alla så himla fina =) Tycker jag iaf, du är en stor inspirationskälla =) Kram

2016-11-13 @ 19:47:10
Postat av: Marianne Sundberg

Du gör fantastiskt fina kort och dessa nalle kort är helt underbara! /Marianne

2016-11-14 @ 08:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0