22 Maj -16 Ordnade Scrapträff i min lokal

Igår hade vi scrapträff i min lokal.
Det är alltid lika trevligt att träffas
och scrappa en hel dag.
Massor av inspiration, prat och skratt.
 
 
Motivet är en liten söt clearstamp från CC Design,
du hittar stämpeln hos Engströms
Runt henne har jag använt en die från Nellie Snellen,
den är köpt hos Engströms.
Jag har färglagt stämpeln med copicpennor.
När jag skriver vilka pennor jag använt, skriver jag bokstaven
för pennan först, sen de efterföljande pennorna med samma bokstav
skriver jag bara numren på. När det blir en annan bokstav skriver jag ut den.
Detta för att spara tid, men jag tror ni vet att man skriver så.
Hud: E11,00,000,21,R21
Hår: E50,51,42,44
Rosa kläder: RV95,93,91
Skor: E70,71
Stjärnor: YR23, Y23,Y21
 
 
 
Kakservetten i brunt hittar du hos Panduro.
Stjärnorna har jag stansat ut med dies
från Memory Bok, Stitched star.
 
Du är min stjärna är en av stämplarna på mitt nyaste ark.
Jag har några få kvar, och vet inte om jag kan få tag i fler sen.
Min stämpeltillverkare ska gå i pension och lägga ner.
Du hittar mina ark
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken underbar stämpel och så fint kort! Jag älskar verkligen stjärnor, de kan pryda vilket kort som helst =) SÅ fina med den sydda kanten. kram

2016-05-22 @ 14:37:43
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: snojbi

Underbart kort

2016-05-22 @ 20:16:13
URL: http://www.snojbi.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0