14 Maj -16 Mors Dag

Fick en beställning på kort till Mors dag.
Beställaren ville ha ett naturfärgat kort,
och då var det tur att jag köpt fina mönsterpapper
i craft på en träff för ett tag sen.
 
Motivet med fina tjejen som planterar
är en gummistämpel från
Jag har färglagt henne med copicpennor.
Tyvärr har jag glömt skriva upp vilka pennor jag använt.
Skriver upp de jag minns.
Hud: E11,E00,E000,R21
Krukor, foppatofflor, vattenkanna: E70,E71
Sen är det W, men vet inte numren,
på spaden och förklädet.
Motivet är utstansat med en stitched oval,
och sen sitter den på en snirklig oval
som jag stansat ut med en Spellbinderdie.
 
Morsdagstämpeln är min egen design.
Du hittar mina stämpelark om du klickar
Än så länge finns nåt ark kvar av varje,
men kommer inte beställa fler sen när de är slut.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Lika underbart att se dina fantastiska kort.
Annika 💗 💗

2016-05-14 @ 11:25:41
Postat av: Margareta

Ååååh! Det här gillade jag verkligen! Såå snyggt med craftpapperen och såå vackert färglagt!!
Får sån inspiration att ta fram mina craft-julpapper!
Tänk om jag kan komma igång med dem!!
Kram!!

2016-05-14 @ 16:55:15
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Maria

Väldigt fint kort, söt stämpel =) kram

2016-05-15 @ 14:44:37
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Lisa-olsi

Jättefint kort med söt stämpel,
snyggt med craftpapper :)
Ha en fin vecka!
Kram Lisa

2016-05-17 @ 04:53:57
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0