1 Maj -16 Sista dan av Cybercropen med Engströms

Nu är snart Cybercropen över för den här gången.
Engströms har bjudit på många roliga
utmaningar, och det har varit superkul att se 
alla fina bidrag.
Tänk så mycket inspiration det ligger i de där trådarna nu.
 
Det här kortet gjorde jag till utmaningen med Masker/stenciler.
Jag gjorde en egen mask, eftersom jag inte äger nån köpt.
 
Stämpeln är en äldre variant av CC Design,
som jag hittade i mina gömmor.
Målade den på ett nytt sätt, med lite
prickar som detaljer här och var.
Färgla med copicpennor,
och dessa har jag använt:
Hud:E11,04,00,000,R21
Hår: E50,51,42,44
Klänning: W1
Skor och tröja: RV91,93
Skugga runt och vingar: BG000,0000
Hipp hipp Hurra har jag skrivit ut på datorn.
Är lite sugen att ha den som stämpel,
men måste komma på några fler om jag
ska göra ett ark med den.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Söt stämpel och jättefint kort. Snyggt med snöret runt vimpeln =) kram

2016-05-01 @ 16:15:54
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0