12 Mars -16 Viktorias namnsdag...

Idag har min dotter namnsdag,
det är Viktoriadagen.
 
Hon fick ett namnsdagskort med en söt stämpel
som jag köpt på Facebook.
Jag tror konstnären som ritat stämpeln
heter Penny Johnsson.
 
Färgläggning med copicpennor.
Tyvärr har jag inte skrivit upp vilka jag använde här.
Den runda gratulerar-stämpeln är min egen design.
Jag säljer ark med stämplar, 6 st olika på varje ark.
Om du är intresserad, så kika under
 Runt motivet har jag använt en dies
från Memory Box, de heter Pinpoint rectangle.
 
Söta snurrblomman har jag köpt hos Engströms.
Man kan snurra egna förstås, men vill man köpa
har Engströms en uppsjö av olika färger.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt liten flicka och så härlig blå färg på kortet. Vackra blommor =) Ha en fin söndag! Kram

2016-03-13 @ 14:04:20
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0