5 Juni -16 Pappa fyller år

Hipp Hipp HURRA
för min pappa som fyller 74 år idag!
Vi har firat med att äta fin middag tillsammans hela familjen
på Furuviks Brygga.
Väldigt gott och trevligt, fin utsikt hade vi också.
 
Pappa fick ett kort av oss, som jag gjort.
Han gillar färg, och därför blev det ett kort med
fint randigt papper.
 
 
Söta elefanten är en digital stämpel som Karin Zander ritat.
Man hittar den om man söker på Digistamps for you.
Verkar som de snart ska lägga ner sin butik, så det gäller
att passa på om man vill skaffa sig några fina fåglar eller elefanter.
Min lilla runda grattisstämpel
hittar du HÄR
 
Mönstrade papper från Eco Park.
Scallopedkanten bakom motivet
har jag gjort med en die från Nellie Snellen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Superfint kort som pappa fick! Underbart!!
Tack för att ni kom och firade med oss!!
Kram!

2016-06-05 @ 22:13:39
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Camilla

Vilket fint kort din pappa fick:) Gissar att han blev superglad!
Kram och ha en underbar vecka!

2016-06-06 @ 13:42:59
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilken söt liten elefant med fågeln på. Läckert med färgklicken med randiga vimpeln bakom. Kram

2016-06-08 @ 20:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0