29 Juni -16 Pojke med kepan på sned

 
Kille med kepa.
Visst är han helt underbar!
Du hittar honom
och många fler underbara stämplar hos
Mo Manning
 
Ibland tycker jag att jag skapar kort som ser
väldigt lika ut hela tiden, i upplägg och färger.
Idag har jag gjort kortet efter en skiss jag hittade
på Pinterest. När man väl börjat skapa efter en skiss,
blir det inte alltid att man följer den fullt ut.
Så blev det nu, när jag väl valt dies, motiv och papper,
så svävade jag ut och man ser knappt vad jag använt för skiss.
Det gör ju inget, för jag kom ju igång och fick till nåt jag inte brukar.
......och ändå syns det väl att det är ett "Åsakort" ;)
 
 
 
Pojken med kepan är en digital stämpel
från Mo Manning.
Jag har maskat in en text på skylten,
texten kommer från Pysseldags.
Färgläggning med copic.
Hud: E11,21,00,000
Hår: E50,51,53,55
Blå kläder: B32,34,BG0000
Shorts: W0,1,2
Skugga runt: T0,1,2
 
 
Lilla söta hjärtat är gjort med en die från Gummiapan.
Molnen är stansade med dies från Memory Box,
har köpt dem hos Scrapdraken i Uppsala.
Dien jag använt till vimpeln runt pojken är av märket
CC Design.
Engströms har ett stort sortiment av deras dies.
 
 
Ett par stjärnor tillsammans med en snurrblomma
jag gjort själv och några andra blommor och blad.
Efter kanterna har jag lagt en tunn rand av
pennan Sakura Gelly Roll, Clear star.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga

Jo,nog är det ett "Åsakort"...men det tycker jag om!
Kram

2016-06-29 @ 06:49:52
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.se
Postat av: Zora

Vilket härligt killkort, så klart det är ett Åsa-kort :)

2016-06-29 @ 09:18:33
URL: http://lofquisten.blogspot.com
Postat av: Kerstin S T

Ett jättefint killkort. Jag ska utgå från det ikväll när jag gör ett kort till mitt barnbarn Rasmus.

2016-06-29 @ 10:31:41
Postat av: Maria

Åh, denna stämpeln vill jag med ha. Måste nog gå in och kika på nyheterna =) Så söt han är! Och perfekt med skylten man själv kan välja text på, att stämpla eller själv skriva något på. Visst syns det att det är ett Åsa-kort, men med lite annorlunda format. Superfint som vanligt =) Gillar verkligen att besöka din blogg för du gör så många fina alster som inspirerar en till att skapa <3 Kram!

2016-07-03 @ 10:48:00
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0