28 Juni -16 Du är min vän

Du är min vän
 
 
Idag ett kort med dovt blå färger.
Papperna kommer från Maja Design,
serien Summer Crush.
Har sett att Maja nu släpper nya fina papper,
har redan beställt mig ett litet sommarblock
hos
Hannas Pysselstuga.
 
 
 
Flickan är en gummistämpel från CC Design.
har många fina CC stämplar.
 
Färgläggning med copicpennor.
Till kläderna har jag använt BG72,71.
BG71 finns egentligen inte,
men min vän har blandat ihop den till att passa BG72,
så jag kan få till skuggor.
Skor: E70,71
Hår: E50,51,42,35
 
Du är min vän är min egendesignade runda
gummistämpel.
Om du vill se mina ark, kika HÄR
Några av dem är snart slut, och vet inte
om jag kommer ta hem fler.
Var från början bara tänkt att jag skulle göra dem åt mig själv.
 
 
Lite blomster och band i hörnet.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super fint kort! Så gulligt 👍

2016-06-28 @ 09:30:10
Postat av: Inga

Så jättefint kort.....igen!!Du får alltid till det så fint med färger och smådetaljerna.
Kram

2016-06-28 @ 10:17:50
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.se
Postat av: Maria

Så söt stämpel och så fint färglagt =) De har väldigt många fina stämplar hos CC Design =) kram

2016-06-28 @ 17:55:29
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0