21 Juni -16 Flyger med ballong

Idag flyger vi med ballong!
 
 
Stämpeln är en digistämpel
från Mo manning
Jag hittade inspirationen till det här kortet
i nyaste numret av Ett Trykk.
Jag har använt mönstrat papper från ett
Tildablock som jag köpte på rean på Panduro nyss.
Har även använt lite washitejp, vilket jag aldrig gjort förr.
 
 
 
Motivet heter Going up, och du hittar det
Jag har skrivit ut den rätt stor, för att kunna
färglägga flickan.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11,00,000
Hår: E50,51,42
Kläder: RV95,93,91
Apa: E70,71
Ballong: RV91,10,000
Skugga: C1
 
 
Hjärtat är en die från Sizzix, Tim Holtz.
Texten kommer från Inkywings, ark nr 18.
Jag har använt pearl maker och Liquid pearls
för att få till prickarna.
Stickles Star Dust runt kanten av motivet.
Jag älskar glitter, ett kort är knappt färdigt om det
inte är glitter på nån kant *fniss*
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, så fint kort! Härlig stämpel, vackert hjärta och så fint du fått ihop de mönstrade pappren. Vad gillade du washitejpen? Det kan förgylla ett kort ibland, använder det ibland för att göra insidorna roligare på ett enkelt sätt =) Kram

Svar: Tack <3 Washitejpen var fin, men den lossnar lätt. Tror man måste limma dit den, och vet inte riktigt hur man ska få till det snyggt då. Har du nåt tips?
Åsa/asamia

2016-06-21 @ 20:50:41
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Maria

Har också märkt att den gärna släpper, särskilt i kanterna. Jag har inte provat att limma, men lite självhäftande tejp under kan säker också hjälpa =)

2016-06-27 @ 14:16:47
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0