2 Juni -16 Dovt lila med fin hÄngel

 
Välkommen hit idag!
Idag visar jag ett dovt lila kort med en 
fin hÄngelstämpel.
 
För att få till djupet på kortet har jag använt
massor av distanskuddar.
Jag brukar köpa dem från Biltema,
nu för tiden ligger de bland papper och kontor,
där tejpen ligger.
De har även en superbra sax
som är teflonbeklädd, så den inte fastnar
när man klipper distanskuddar och tejp.
Kika här: Biltemas sax
Dubbelhäftande tejp
Distanskuddar
 
 
Motivet är en gummistämpel,
och de säljs tyvärr inte längre.
hÄnglar & stÄnglar har stängt ner.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11,21,00,000,R21
Hår: E50,51,42
Kläder: V91,93
Skor: E70,71
Skuggor: W1,2 runtomkring motivet
 T1 på kläderna.
 
Den runda lilla stämpeln Du är min vän är min egen design,
och om du vill kika på mina stämpelark
så klicka HÄR
Jag har haft tur och fått tag på fler, 
så det finns kvar av alla ark än så länge.
 
Mönstrat papper från Panduro.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Strömberg

Ljuvligt kort, jag älskar också hÄnglar, dom är ju så söta!
Att panduro har så fina papper visste jag inte...

2016-06-02 @ 06:48:37
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket fint kort med härligt papper hÄnglar är ljuvliga

2016-06-02 @ 09:19:02
Postat av: Maria

Åh så fint kort, stämpeln är verkligen gullig. Tur du hann införskaffa lite favoriter innan de stängde ned. Kram

2016-06-04 @ 17:48:32
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0