18 Juni -16 DT-kort för Paper Nest Dolls

Idag är det dags igen,
ett DT-kort för
Paper Nest Dolls
 
Visst är han helhärlig den här söta killen med fina mössan!
Jag har gjort ett kort med havstema i färgen.
Tycker molnen och det klara turkosa får en att
längta till havet!
 
Jag har färglagt honom med copicpennor.
Hud: E11,21,00,000,R21
Hår: E50,51,42
Turkosa detaljer: BG01,000,0000
Skugga: C1,2
Lilla glassbiljetten har jag fått av en vän
som varit och fyndat på TGR.
Jag är så ledsen över att vi inte har den
kedjan här i stan, för de har ofta så mycket fint där
till scrappet.
 
Mönstrade papper från Gummiapan.
Tags i kanten, den turkosa är från TGR.
Den har jag faktiskt fyndat själv, när jag var
in på TGR i Stockholm när jag var dit.
Lintråden har jag köpt på Linnefabriken i Hälsingland.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JoY

Ännu ett superfint färglagt kort, jag blir såå avis att kunna färglägga så hihi.
Det var en söt stämpel. Köps den som Digi eller stämpel, och hos vem?
Kram Yvonné

Svar: Hej! Kul att du gillar mitt kort, tack för fin kommentar. <3 Jag är designer för företaget som säljer digi och gummistämplar. Länk finns högst upp i mitt inlägg. Klicka där så kommer du direkt till deras shop, PaperNestDolls. Åsa
Åsa/asamia

2016-06-18 @ 16:06:20
URL: http://joytillsammans.blogspot.com
Postat av: Anna Karlsson

Jag skulle vilja köpa slipsarket

Svar: Jag behöver din mail Anna, så jag kan kontakta dig ang slipsarket.
Åsa/asamia

2016-06-18 @ 23:36:06
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Det här kortet var verkligen somrigt i härliga färger:) Stämpeln har du färglagt sååå fint:)Läckra tags, me like:) Jag gillade även den söta lilla klämman.

Må så gott
Kramizar Marie

2016-06-19 @ 21:57:20
URL: http://mariespyselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Ooh så fint kort! Härlig turkos och så fin stämpel. De gör verkligen fina stämplar =) Kul att vara DT hos/för dem. Kram

2016-06-20 @ 19:46:02
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0