13 Juni -16 Rosagrönt kort med Vilda

I lördags var jag och mamma till Uppsala
på scrapträff som ordnades av Scrapdraken.
En VÄLDIGT trevlig dag med massor av
inspiration och så roligt att träffa nya och gamla
bekantskaper som vanligt, älskar träffar!
 
Jag gjorde ett kort på slutet, som knappt hann torka 
innan vi åkte hem.
Jag hade papper från Gummiapan,
och fick en bit av ett fint papper som
mamma hade, som passade perfekt till.
 
Den här söta tjejen är en gummistämpel
från Vildastamps.
Jag har stämplat med vattenlöslig dyna
på 200g papper för kulör kopiering.
och sen färglagt med copicpennor.
Hud: E11,21,00,000,R21
Hår: E50,51,42,44
Kläder: RV91,93,95,10,000
YG61,63
 
Vimpel och ett par blommor.
CC Designdie runt kanten av motivet,
den lånade jag av en scrapvän på träffen.
 
Ett par bitar sugrör och några blommor och en rosett
i hörnet.
Använde min limpistol från ICA Maxi,
den sätter fast sakerna jättefort.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint! Stansen/diesen runt stämpeln var fin... /Charlotte

2016-06-13 @ 07:11:20
Postat av: Yvonné

Nu har jag tittat igenom dina kort en tid bakåt, härlig kortkavalkad i många fina färger och naturligtvis din proffsiga färgläggning.
Kram

2016-06-13 @ 10:01:59
URL: http://joytillsammans.blogspot.com
Postat av: Camilla

Helt underbart kort!! Gillar det massor:)
Kram och ha en fin vecka!

2016-06-13 @ 17:27:07
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Maria

Härligt kort med fina färger. Blev riktigt förtjust i pappret med rundlarna på i bakgrunden =) kram

2016-06-14 @ 19:50:28
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0