15 Juli -16 DT-KORT FÖR PAPER NEST DOLLS

 
Idag är det dags igen,
ett DT-kort för
Paper Nest Dolls
De har både gummistämplar och digitala stämplar.
Vet att Scrappweb här i Sverige har tagit in deras gummistämplar nu.
Kika in där om du vill beställa stämplar i gummi.
Scrappweb
 
 
Den här gången har jag gjort ett kort med en söt pojke
i en båt, som seglar tillsammans med sin hund.
Mönstrade papper från Maja Designs senaste block.
 
 
Motivet är en digital stämpel som du hittar
i deras digitala shop.
Du hittar honom om du klickar här:
 
Jag har färglagt motivet med copicpennor.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11,21,00,000, R21
Hår: E50,51,42
Båt: E70,71,74
Segel: B91,93
♥: R27,46,59
Hund: W1,2,3
Skugga: BG0000
 
 
Stämplade Magnolias väderstrecksstämpel i hörnet.
Tyckte den passade perfekt, när klubbpaketet
kom förra veckan.
De små molnen är utstansade med dies från Memory Box.
Även runt motivet har jag använt dies från Memory Box.
 
 
Lilla solen är stansad med die från CC Design.
Glitterlim Stickles Platinum runt kanten.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh så sött kort och så fint med solen och molnen med de "sydda" kanterna =) Ha en skön sommar! Kram

2016-07-16 @ 13:16:00
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0