7 Januari -16 Du är min stjärna

Du är min stjärna.
 
Lila kort med mönstrat papper från Maja design.
Bakom motivet har jag satt punchinella.
 
Motivet är en digital stämpel från
Digitala stämplar köper du på nätet,
spar hem till din dator och/eller extern hårddisk.
Sen skriver du ut dem genom att lägga in
bilden i tex Word och förminska till den storlek
du vill ha på ditt motiv.
Perfekt, eftersom du kan bestämma vilken
storlek du vill ha till just det projekt du håller på med.
Jag har färglagt med copic.
Dessa pennor har jag använt:
Björn: E70,71
Klänning: BV20,23,25
Stjärnan: YR23, Y21,23
Vita detaljer i kläderna: W1,2
Skugga runt: C1
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt kort med söta nallen, fint med de sydda kanterna på stjärnorna och punchinellan ger en fin touch på kortet. Kram

2016-01-07 @ 19:33:02
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Såååå supergulligt kort med världens sötaste nalle som du färglagt så snyggt:))Läckert med stjärnorna också:)) Du är så duktig Åsa:)

Må så gott
Kramizar Marie

2016-01-08 @ 18:31:16
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0