2 Januari -16 Gott nytt scrapår

Gott nytt scrapår!
Nu har vi lämnat 2015 bakom oss och ser fram
emot alla alster som vi kommer skapa under 2016.
Undrar vilka nyheter som kommer under året,
vad vi kommer önska oss, köpa eller låta bli att köpa.
Vad kommer vi absolut INTE klara oss utan, blir det en
ny sorts die eller skärmaskin eller......spännande!
 
 
Jag har inte hunnit scrappa över julgelgen,
inte haft så stor lust heller ska jag erkänna.
Jag blev förkyld och hade inte ork eller lust till
mer än att ligga på soffan och sträckläsa en
julklappsbok, Arvet efter dig. Helt underbar bok!
Nu efter nyår satte jag fart med ett par kort,
så idag kan jag iallafall bjuda på ett nytt alster.
Magnolias söta hjärtetjej med fina flätor.
Hon ingick i klubbpaketet som kom före jul.
Jag har stämplat henne på akvarellpapper
och färglagt med distresspennor.
 
Mönstrade papper från Maja designs senaste babyserie.
Dies från Sissix och Spellbinder runt motivet.
En emobbfolder har jag använt till tagen
för att få mönster med stjärnor.
De fina små blommorna och gitterprickarna
fick jag i julklapp av mamma,
tänk att jag hade sån tur att jag fick scrap till jul.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
God fortsättning på det nya året:)
Sååå vackert kort du gjort igen, me like:))Supersöt stämpel som du färglagt sååå snyggt:) Tokgillar dina vimplar och tagsen.
Det ska bli spännande att se vad det dyker upp för nya scrapgrejer:)
Hoppas din förkylning lagt sig:)

Ha en fin helg och må så gott
Kramizar Marie

2016-01-02 @ 14:50:14
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Ann-Marie L

God Fortsättning och skönt att du mår bättre, hoppas du fick fler bra julklappar?
Åh vilken söt tjej som sitter där på och bara ler, passar så fint med pappret (som jag faktiskt har), Näe jag får börja operation övertalning ang prenumeration på magnolias stämplar. *ler*

Hoppas vi ses i april och om aj g inte anmält mej när de öppnat så anmäl mej gärna också! Jag vill ju inte missa.
Kraaaam

2016-01-02 @ 21:05:24
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Maria

Den boken är väldigt bra, läste med ut den för ett par dagar sedan =) Kortet blev väldigt fint, härlig rosa färg och väldigt sött =) Gillar alla stjärnor. Kram

2016-01-03 @ 16:28:32
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Lisa-olsi

Så många jättefina och välkomponerade
kort du har gjort, det är kortet är
så mysigt, söt stämpel och allt i fin
färgsättning, snyggt med de gröna till :)
Ha ett gott scrapår :)

2016-01-14 @ 01:52:51
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0