21 Februari -16 Krya på dig med Vildastamps

Jag har gjort ett Krya på dig-kort med
Vildastamps nya fina gummimotiv.
Tyckte han/hon passade kanonbra
till ett sånt kort, med sin nalle och kudde.
När man inte mår bra vill man helst krypa 
ner i sängen och gosa med kudden ;)
 
Lila mönsterpapper från Maja Design.
Kakservetten är köpt från Scrappweb.
Lilla söta hjärtat är utstansat med
en die från Cuttlebug......
min favoritdie.
 
 
Jag har färglagt motivet med copicpennor.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11,00,000,R21
Mössa: W3,2,1 & E70,71
Kläder: BV20,23,25
Skor: E70,71
Kudde: W0,2
Nalle: E70,71
Skugga runt: C1,2,3
 
Krya på dig är en gummistämpel från mitt senaste
ark med runda stämplar.
Jag har satt en liten halvpärla i mitten av blomman.
Om du är intresserad
av att köpa dig ett ark finns all info
Man kan stansa ut de runda stämplarna
med en 1" punch, finns både EK Sucess och på Panduro.
EK Sucess har även en scalloped, 1 1/4"
som passar perfekt att ha bakom.
Jag har använt båda puncharna på mitt kort.
 
Runt kanterna har jag använt Stickles av färgen "Star Dust".
Motivet är utstansat med en die som gör sydd söm.
Den heter LF 768+767, Lawn Fawn är märket.
 
 
TACK för titten idag, hoppas vi ses snart igen.
Jag hoppas jag kunde ge dig lite inspiration.
Skriv gärna en kommentarsrad, det är så roligt
att se vilka som kikar förbi.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Denna stämpeln var ju helt underbar och passar perfekt till ett krya på dig kort =) kram

2016-02-24 @ 19:40:37
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Lisa-olsi

Jättefint kort i sköna färger
och stämpeln är så söt :)
Önskar dig en trevlig helg // Lisa

2016-02-27 @ 00:03:00
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0