16 Februari -16 Vilda har släppt nya stämplar

Vildastamps har släppt nya stämplar,
det är Carina Wikström som ritat dem
HELT UNDERBART SÖTA!
 
Fiskekillen är så fin, gillar hur hans ögon sitter
där långt uppe i pannan - annorlunda.
Blev ett kort i blått med lite glitter på.
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Jag har använt dessa pennor:
E13,11,00,000,R21
B95,93,91
E74,71,70
W3,2,1
C2,1
BG000
För att skära ut motivet har jag använt en
stitched die från Die-Namics.
 
I kanten sitter ett par bitar sugrör och
blommor runtom.
Bakom dem sitter en utstansad kant,
Stitched Scalloped borders från Lawn Fawn.
Jag har använt Stickles glitter Platinum runt kanterna
och på blommorna har jag glittrat med Stickles Star Dust.
 
Vi bestämde oss för att skicka kortet
till Magnus vän "fiskegubben"
som är sjuk.
Satte dit en krya på dig-skylt......
 
och en fluga i mössan för att passa vår goa fiskegubbe ;)
 
 
Kika in hos Vilda och se alla fina nya stämplar.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh så fin stämpel. Va kul att de släppt lite nytt =) Så fina, härliga blå färger med =) Kram

2016-02-16 @ 20:26:54
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0