15 Februari -16 Hjärtekort till en vän

Det här kortet fick min vän på
Alla ♥ Dag.
Jag har använt en Magnoliastämpel,
som jag färglagt med copicpennor.
 
Motivet är stämplat med vattenlöslig stämpeldyna
som heter Momento Tuxedo Black.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E13,11,00,000,R21
Skor: E70,71
Kläder: R20,21,22
 
Bakom motivet sitter bitar av punchinella.
 
Ett par bitar sugrör i papper som jag klippt
i lagom storlek och klistrat fast med Tacky Glue.
Ovanpå ändrarna satte jag ett gäng blommor
och en bit pärltråd.
Runt kanterna av mönsterpapperna 
har jag använt Stickles Platinum.....
en del av mina scrapvänner tycker att jag
använder det heeeela tiden - och kallar det för
"Åsa-glitter"
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Hej :)

Vilket underbart kort du har gjort till din vän :)
Jag är säker på att det blev mycket uppskattat :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

2016-02-15 @ 12:46:02
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Maria

Superfint kort och vilken helt underbar stämpel! Denna har jag inte sett förut =) Så härliga detaljer på kortet. Kram kram

2016-02-16 @ 20:27:46
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0