9 December -16 Rudolf med röda mulen

Jag har fått en ny favorit.....
Rudolf med röda mulen - visst är han underbar!
Jag har köpt honom som digital stämpel hos
Skapar Källarn på Facebook för en billig penning.
Det bästa med digisar är att man själv väljer
hur stora man vill ha dem.
 
 
Det blev ett julkort med många olika mönsterpapper och detaljer.
Lite rörigt kanske - det blir inte alltid som man tänkt från början ;)
Mönsterpapper från Gummiapan.
 
 
Färgläggning med copic sketch.
Nosen: R27,46,05
Kroppen: E74,71,70
Skugga: T2,1
Runt motivet har jag använt dies för att få den prickiga kanten.
Minns inte märket just nu.
Hannas Pysselstuga säljer copic sketch till riktigt bra pris, 49:90 :-/st
Man skickar ett mail och berättar vilka pennor man vill beställa,
så fixar Hanna resten.
 
 
Fina hjärtat är gjort med en die från Tim Holtz.
På hjärtat har jag använt min egendesignade julstämpel.
Du hittar mina stämpelark här:
Det finns nåt enstaka kvar av vissa ark, och jag
kommer inte trycka nya när de här tar slut.
 
 
Fina stjärnan med swirlar har jag köpt begagnad
på Facebook. Tror det är en die från Marianne Design.
Sugrör i rött med vita prickar, blommor av olika slag
allt fastklistrat med limpistolen.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Det är ju inte svårt att förstå varför det är din favoritstämpel, så söööt

Jag ska fortsätta med några beställda julkort sen och samtidigt hoppas jag få se Idolfinalen, men inget är säkert när man har två anti-idol-tjejer och dessutom tonåringar...

Kraam

2016-12-09 @ 17:19:20
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Maria

Vilken fin ren! Så fin =) Och du har färglagt den så fint med skuggningarna. Det händer mycket på kortet, men det gillar jag. Mycket att titta på =) kram

2016-12-10 @ 09:06:11
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Men såååå söt liten Rudolf;)Superfint färglagt också:) Läckert med alla de olika papperna:) Det hjärtat var ju jätte snyggt:))
Tack för din rara kommentar:)

Må så gott
Kramizar Marie

2016-12-11 @ 19:01:33
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0