31 December -16 79-årskort

 
79-årskort till Magnus pappa,
som fyllde år före jul.
Mönstrade papper från My Minds Eye
och lite blommor i hörnen.
 
 
Vill passa på att säga
TUSEN TACK
till alla som besökt min blogg under året!
Jag är glad att du tar dig tid att kika in i min blogg,
och hoppas du uppskattar det du ser och läser härinne.
Jag vet att många nu för tiden bara besöker Facebook
och får inspirationen där, 
men när man kikar i bloggar får man mer detaljerad information
och fler bilder på alstren.
Så jag föredrar inlägg på Facebook där det finns en länk till bloggen,
så jag kan kika mer och få svar på mina frågor.....
t.ex. vilka pennor personen använt till färgläggning,
vilka dies, mönsterpapper etc. personen använt.
 
Gott slut
och ett
Gott Nytt Scrapår
2017
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ett kort som passar bra till en 79-åring =) Fint med alla mönsterpappren med olika mönster. Du har fått ihop det fint =) kram

2017-01-01 @ 15:25:12
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0