23 December -16 Stjärnor på himlen

I min värld finns massor av människor som är stjärnor på himlen,
fast de går här på jorden.
Vi behöver alla varandra, och jag njuter av
att kunna få umgås, upptäcka saker, prata, ha kul,
diskutera, gråta och skratta med dem.
Tack alla mina stjärnor för att ni finns i mitt liv. ♥
 
 
Det här kortet med de fina stjärnorna som finns
överallt är perfekt till alla mina stjärnor i livet.
Motivet hittade jag i en loppislåda när jag var
till MiniDalaPysslingen i november.
Hon har ett helt band proppfullt med stjärnor.
 
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Runt kanten har jag punchat med dies från Nellie Snellen.
Engströms har ett stort utbud av deras fina dies.
 
Dessa copic har jag använt till färgläggningen:
Hud: E13,11,21,00,000
Hår: E51,42,43
Kläder: W2,1 & YR65,63,61,000
Stjärna: YR23,Y23,21
Skugga: C1,2,3
 
 
Mönstrade papper från My Minds Eye.
Stjärnorna är stansade med die från Memory Box.
Uddkanten runtom är en die från CC Design.
 
 
Lite blommor och ett utstansat ♥ gjort med en die från Gummiapan.
Glitter runt kanterna med Stickles Star Dust.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Åh så fint! Det var en riktigt gullig stämpel du hittade och du har som vanligt färglagt den alldeles bedårande! Härliga färger på kortet och så den supersnygga dien som jag ju önskat mig så länge - och igår fick jag den i julklapp - TACK!!
Fick ro till en liten bloggrunda idag - så trevligt!!
Kram på dig!!

2016-12-25 @ 19:48:48
Postat av: Maria

Vilket underbart kort! Så sött stämpelmotiv som du färglagt så fint och så fina utstansade stjärnor med "sydd" kant =) kram

2016-12-26 @ 17:30:33
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0