19 December -16 Födelsedagskort i turkos

 
Födelsedagskort i turkos 
med papper från Gummiapan.
 
 
Tårtan har ett ljus, men visst kan det väl även passa
till lite äldre barn ;)
 
 
Motivet är en digital stämpel från Lilly of the Valley.
Jag har färglagt stämpelmotivet med copic sketch.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11,21,00,000
Byxor: W3,2,0
Tröja: W3,2,0 och BG01,000,0000
Vagn: W5,2
Skugga: C2,0
 
 
Blommor och swirlar tillsammans med halvpärlor.
Jag har limmat fast blommorna med limmet Tacky Glue,
det är perfekt till scrap. Limmar även halvpärlor med det limmet,
för att de inte ska lossna och hamna överallt.
 
 
Motiv och den scalloped kanten bakom är utstansade med
dies från Spellbinders.
Tagen är köpt hos TGR.
Stickles Star Dust har jag använt runt kanterna
för att få glittrande effekt.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Underbara färger och helst fantastiskt söt stämpel =) Kram

2016-12-21 @ 08:34:39
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Lisa-olsi

Ett jättefint och gulligt kort,
snyggt med turkost :)
Jag önskar dig en god fortsättning
och ett bra 2017.
Kram Lisa

2017-01-01 @ 06:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0