18 December -16 Stjärnor på himlen

Stjärnor på himlen idag,
jag tycker de här stjärnorna är så fina!
Hittade dem på en scraploppis, och vill gärna köpa fler
om nån vet var man kan få tag i dem.
 
 
Jag har använt mönstrat julpapper från Maja Design.
Gillar alla sidor på papperena, så jag kan knappt välja vilken sida
som jag ska ha framåt *fniss*
Röda kakservetten hittade jag på Panduro.
De rödvita sugrören ser ut som polkagrisar,
passar perfekt till julkort tycker jag.
Vi brukar ha polkagriskäppar i vår julgran.
 
 
God Julstämpeln är min egen design
Du kan se mina stämpelark
Söta rudolf med röda mulen är en digital stämpel
från SkaparKällarn på Facebook.
Färgläggning med copic sketch.
Du har väl sett att
säljer copic sketch för 49:90 kr/styck.
Jättebra pris!
Man skriver ett mail med vilka pennor man vill
beställa, och så hör Hanna av sig.
 
Jag har använt följande pennor när jag färgla motivet:
Nos: R59,46,27
Kropp: E74,71,70
Skugga: T1,0
 
 
Lite blommor, och ett par sugrör även här.
Runt kanterna har jag använt glitterlim
Stickles Star Dust.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Denna stämpeln är ju jättesöt! Förstår att du blev förtjust i stjärnorna, jättefina! VI har med polkagriskäppar i granen, enda problemet med det är ju att man blir sugen på att äta upp dem, men man får tänka på att de nu är 3 år gamla de vi har, så de är nog inte så goda ;) hihi Stor kram och tack för alla fina kommentar du lämnar. Kram
www.iazscraproom.blogspot.com

2016-12-18 @ 20:22:09
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Margareta

Kalassnyggt kort Åsa! Rudolf är verkligen så söt och din färgläggning underbar!! Det där med prickar har jag försökt mig på, men hittills har det alltid hamnat i papperskorgen :( Du däremot lyckas ju perfekt!!
Snygga papper och dekorationer också - håller med om att sugrören verkligen ser ut som polkagrisar!
Kram på dig!!

2016-12-18 @ 23:32:40
URL: http://mormormargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0