15 December -16 Snögubbe med söt pippi

Hittade en supersöt liten gubbe med en liten söt pippi.
Kika in hos Engströms för att se deras fina stämplar från CC Design.
 
 
Vi hade en scrapträff i min lokal i lördags,
och då skickade min mamma runt ett par block 
hon ledsnat på att skapa med.
Jag tog några papper ur ett av dem,
och använde på det här kortet.
 
 
Snögubbestämpel från CC Design.
Färglagd med copic.
Hatt: E43,42,41
Snögubbe: W0,1
Armar: E44,43
Halsduk: YG93,91, R59,46,27
Fågel: R05, E71,70
Skugga: T1
 
Merry christmas är utstansat med en
liten die som var med i adventskalendern
jag fick av mamma, köpt från Skapat Av.
 
 
Blad och blommor tillsammans med ett sugrör.
Lilla röda hjärtat är stansat med en die från Gummiapan.
Den röda snurrblomman har jag snurrat själv.
Du kan se min demo
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Å så kul att mina papper kom till användning och blev ett så härligt kort!! Den där snögubben med sin lilla fågel var ju också så supersöt - och din färgläggning gjorde ju förstås att det blev ännu snyggare!!
Är som du förstår på datorn, så det är lättare att kommentera i bloggen än när jag bara har mobilen.
Kram på dig!!

2016-12-15 @ 22:30:29
URL: http://mormormargareta.blogg.se/
Postat av: Maria

Så söt snögubbe, du hittar så fina stämplar =) Superfint julkort =) kram

2016-12-18 @ 20:28:10
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0