8 Augusti -16 DT-kort för PaperNestDolls

Nu är det min sista månad som designer hos
PaperNestDolls.
Jag kommer visa kort idag och den 20 augusti.
 
 
Först ut av de två sista är en söt tjej med ett kors.
Jag tänker att man kan använda den vid konfirmation tex.
Mönstrade papper från Maja Design.
 
 
Motivet är en digital stämpel från
De finns även som gummistämplar,
och vill man inte beställa från USA så har
tagit in en hel del av deras stämplar.
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11,21,00,000, R21
Hår: E50,51,53,55
Klänning: RV91,93,95
Skor & kors: T0,1
Skugga: W0,1,2 
 
 
I hörnet massor av olika blommor och swirlar.
Swirlarna har jag stansat ut och klippt isär.
Det är en die från Creative Expressions,
som jag köpt hos Scrappweb.
 
 
 
Kakservett bakom motivet.
I kanten av motivet har jag klippt lite
med en mönstersax.
Chalkat med power puff.
Blommorna är fastlimmade med limpistol.
Gillar verkligen min limpistol, det fastnar direkt och sitter som berget.
Köpte den för 99 kr på ICA Maxi. 
 
 
I kanten av motivet har jag använt en die
för att få det att se ut som det är utrivet ur ett block.
Det är en av mina favoritdies,
märket är Die-Namics, den heter Notebook.
Snurrblomman har jag gjort själv av mönsterpapper
från Maja Design.
Om du vill se hur jag gör mina blommor,
så kika på min
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefint kort. De gör verkligen fina stämplar, PaperNest Dolls. Kram

2016-08-09 @ 19:39:07
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0