15 Augusti -16 Börjar jobba igen efter semestern

 
Idag började jag jobba igen efter semestern.
Jag har skapat en hel del under sommaren, och många
kort har jag inte hunnit visa här i bloggen ännu.
Min dator har krånglat och nu fick jag lov att ge upp
och skaffa mig en ny vän.
 
 
Jag har använt ett clearstamp motiv från CC Design
till det här kortet.
Jag har stämplat med min misi,
vattenlöslig dyna på 200 g papper för kulör kopiering.
Färgläggning med copicpennor:
Hud: E11,21,00,000, R21
Hår: E50,51,42,44
Kläder: R85,83,81
Skugga: T0,1,3,4
 
Motivet är sen utskuret med dies från Gummiapan.
 
 
Jag gjorde det här kortet när jag var hos mamma, MormorMargareta, i stugan,
och hon hade fått papperssnören av Helihak att skapa nåt skoj med.
Hon satt och gjorde blommor och blad med dem,
och jag fick också testa att göra ett par blad.
Kika mer på hur man gör HÄR
 
Tack för titten idag,
nu hoppas jag kunna uppdatera bloggen lite oftare.
Ska bara komma underfund med hur jag ska få in
mina bildredigeringsprogram i den här nya datorn.
Jag är inte så duktig på datorer tyvärr...suck.
 
Åsa/asamia
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättefint kort med en såå söt stämpel och fina papper! Vilka läckra blad du gjort:)
Kram och må så gott!

2016-08-16 @ 10:26:53
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Vilken tur att din nya vän gjorde dina kort lika rättvisa som din förra, fast det är rätt kul med ny dator, det är så rent och orört. samtidigt så behövs ju så mycket innan den är "klar"

2016-08-16 @ 22:34:13
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Maria

Åh, så söt stämpel! Älskar de rosa färgerna på deta kortet =) kram

2016-08-21 @ 16:32:30
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Anonym

Jättegulligt kort:))

2016-09-03 @ 07:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0