1 Augusti -16 Gott med glass

På sommaren ska man äta glass,
massor av glass!
Den här stämpeln är så söt,
och passar kanon både på sommaren 
och på födelsedagskort till nån som fyller då.
 
 
I söndags fyllde min dotter Mickan 22 år,
och hon fick det här kortet när vi firade henne.
 
Mönsterpapperna och dekorationerna fick jag
när jag var hem till Jessica/Tussan
och pysslade i våras. Vet inte märkena.
 
 
Motivet är en clearstamps från
CC Design
Jag har färglagt henne med copicpennor.
Hud: E04,11,21,00,000,R21
Hår: E50,42,44
Linne & rosetter: YG61,63,BG90
Shorts: BG01,02,05
Glass: Y21,23
Skugga runt: W0,1,2
 
 
22 har jag skrivit själv på en tag.
Runt kanterna av papperna har jag lagt en smal
rand glitterlim, Nuvo white blizzard.
 
 
Blommorna har jag limmat fast med limpistol från ICA Maxi,
älskar den! Fick tips av Jessica, och förstår inte hur jag
klarat mig utan i alla år. Den limar fast snabbt och det sitter stenhårt.
Förr hände det att dekorationer lossnade efter ett tag,
men inte nu. *glad*
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Titti

Fint kort som du gjorde till dottern,
Coola färger .
Kram från Titti

2016-08-01 @ 17:42:40
URL: http://snowflake64-snowflake.blogspot.com
Postat av: Maria

Åh så fint färgglatt kort och så söt stämpel =) kram

2016-08-02 @ 16:15:13
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Margareta

Kalasfint kort till Mickan! Härliga färger och så söt liten brutta som du färglagt läckert!!
Tack för all hjälp med körsbären idag! Kram!!

2016-08-02 @ 21:45:31
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0