8 April -16 45årskort

Gratulationskort i lila med söt stämpel från Mo Manning.
Kortet fick Maria när hon fyllde 45 år.
 
Jag har använt digitala stämpeln Peggy från Mo Manning.
Jag har färglagt henne med copicpennor.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E13,11,00,000,R21
Hår: E51,53,55,57
Kläder: RV20, 23, 25
Skugga runt: C3,2,1
Gratulerarstämpeln är min egen design.
Jag säljer mina ark så länge jag har kvar av dem,
kika HÄR om du är intresserad.
 
I kanten har jag använt dies med stitched scalloped.
Glitter runt kanterna med Stickles Star Dust.
Ett par bitar papperssugrör och några rosor.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Peggy är ju himla söt och passar som motiv på de flesta kort och vid de flesta tillfällen =) Kram

2016-04-10 @ 10:43:47
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0