25 April -16 CyberCrop i Avesta

I lördags morse fick jag för mig att spontant åka till 
Avesta på deras cybercrop-träff.
Fick med mig en vän, och dagen blev underbar!
Blev en del shopping och en del pysslat,
massor av inspiration och prat förstås.
Träffade både scrapvänner jag redan kände, och lärde känna nya.
Det tycker jag är det absolut viktigaste
med att åka på träff.
 
De har massor av utmaningar och tävlingar,
som pågår från i fredags till nästa söndag.
Om du vill vara med, kika in på Facebook
i gruppen
Skapat med Engströms
 
Jag gjorde ett kort till Tema Kärlek.
Hittade en fin stämpel från CC Design
i Engströms butik, som jag tyckte passade perfekt.
Köpte även ett litet 6" block med tema Love.
 
Färgläggning med copicpennor.
Tyvärr skrev jag inte upp vilka pennor jag använde.
Minns dessa:
Hud: E11,00,000,R21
Hår: E50,51,42,44
Beige kläder: E70,71
Rosa ballong: RV10,000
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Helt underbart kort! Jääättesöt stämpel, som du färglagt så fint:)
Kram och ha en bra vecka!

2016-04-25 @ 09:35:54
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Sååå gulligt ditt kort blev. Söt stämpel som du färglagt så fint:) Härliga papper och fin blomdekoration:) tack för din rara kommentar inne hos mig. Jag blir såååå glad och dina stämplar gillar jag massor:))

Må så gott
Kramizar Marie

2016-04-25 @ 15:01:46
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Åh, vilket sött litet par =) Och härligt kort =) kram

2016-04-25 @ 17:38:28
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0