17 April -16 Söta ugglan fick följa med hem

Igår var vi ett gäng som satte oss i bilen
och åkte till Fristadsträffen,
i kvarteret Fristad i Spånga/Stockholm.
En underbar träff med lagom många detalgare,
massor av mumsigt hembakt fika,
massor av loppislådor, 
många trevliga scrappare,
en fin välsorterad butik närvarande,
massor av skratt, inspiration och skapande.
 
 
Jag köpte en söt liten ugglestämpel från JaneDesign.
Även texten "Love you" är deras.
Den bubbliga kanten har jag skurit ut med
dies från Lawn Fawn. Stitched border.
 
Ugglan är färglagd med copicpennor.
Jag använt turkosa och beige nyanser.
Jag har även använt en glitterpenna för att få effekt.
Runt ugglan har jag använt en die från Nellie snellen,
för att få de små hålen runt.
 
Visst är det inte ett Åsakort direkt ;)
Jag har gjort det enkelt och stilrent,
inte alls min stil egentligen.
Min scrapvän A sa att jag fick göra klart det,
hon tyckte inte det var färdigt :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Jag tycker att det är färdigt!! Det är visserligen inget "Åsa-kort" när det gäller dekorationerna, men det är ju roligt att utmana sig själv ibland och tänka lite "utanför sin vanliga box"! Det blev ett alldeles underbart CAS-kort det här!! Som vanligt har du färglagt så fint!
Kram och tack för att du tog mig med till Fristadsträffen!

2016-04-18 @ 20:47:07
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Maria

Vilken söt uggla, förstår att du fastnade för den =) Härligt med turkost! Kram

2016-04-20 @ 20:55:21
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0