14 September -15 Kram kram

Kram kram på er alla goa glada besökare :)
Jag är så glad att ni kikar in hos mig,
ser på mina besökskurvor att ni är många
som kikar in och det tycker jag är så roligt.
Blir förstås extra glad för de fina kommentarer
många av er skriver här.
 
 
 
Motivet är en gummistämpel från Magnolia.
Jag har färglagt med distresspennor.
 
 
Kram är glittrande Thickers-bokstäver.
Runt motivet har jag stansat med spellbinder.
Visst är det fint med prickarna.
 
 
Blommor, sugrör, swirlar, fjärilar och pärlstrå.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilket fint kort... /Marie Bååth

2015-09-14 @ 06:45:00
Postat av: Anonym

Sååå otroligt fint, är lite nyfiken på prickarna runt kortet hur du får till det och även vilken färg du använder till huden :-)

2015-09-14 @ 07:06:13
Postat av: Johanna Olsson

Åh vilket fint kort! Läckert med alla fjärilar!
Kram

2015-09-14 @ 07:21:20
Postat av: Anonym

Kram tillbaka från en av dina trogna bloggbesökare - och beundrare av dina vackra kort! Det är ju du som fått mig fast i denna härliga hobby!

2015-09-14 @ 07:50:03
Postat av: Anonym

Kram tillbaka från en av dina trogna bloggbesökare - och beundrare av dina vackra kort! Det är ju du som fått mig fast i denna härliga hobby!

2015-09-14 @ 07:50:04
Postat av: Anonym

Jätte fint kort😃/ Kia

2015-09-14 @ 08:29:30
Postat av: Camilla

Kram tillbaka till dig:) Jättesött kort! Härligt med alla fjärilarna!
Kram och ha en fin vecka!

2015-09-14 @ 12:31:30
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Maria

Underbart kort! Fin stämpel som är så snyggt färglagd, fina fjärilar och snyggt med de streckade linjerna runt stämpelmotivet. Kram

2015-09-14 @ 18:07:14
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Kram tillbaka till dig:))Sååå vackert kort du gjort nu igen med en underbart söt stämpel:) Jätte vacker blomdekoration:)))Riktigt läckert med de små hålen runt motivet:))Alltid lika inspirerande att kika in till dig!

Må så gott
Kramizar Marie

2015-09-14 @ 21:42:05
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0