13 September -15 Höststämpel

Jag hittade en fin digital höststämpel hos
Saturated Canary
 
 
Du hittar höststämpeln HÄR
 
Jag har färglagt henne med copicpennor.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11, E00, E000, R21
Hår: E40, E42, E50, E43, E44
Klänning: R83, R81
Sjal och kängor: E 70, 71
Gräset: BG96, BG93, G85
 
Mönstrade papperet är från Panduro, Tildaserien.
Jag har rivit och chalkat och häftat fast
de tvärgående papperna med häftapparat.
Små fina fjärilar gjorda med en Martha Stewartpunch
och dies från Memory Box.
 
Blommor på båda sidorna om motivet
och en glittrande rand runt kanten 
med Stickles Star Dust.
Motivet är utskuret med die från Spellbinder.
På blommorna har jag penslat Inka Gold Platinum.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Åh! så vackert kort, me like:)) Stämpeln har du färglagt så fint, som vanligt:))
Vackra papper också:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-09-13 @ 14:03:34
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Härligt stämpelmotiv, vackra fjärilar och mönsterpapper. Väldigt fint kort =) kram

2015-09-14 @ 18:08:42
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0