10 September -15 Bröllop i smyg

Min scrapvän har gått och gift sig, i smyg.
Hon och hennes man ville inte ha något stort 
bröllop, utan gifte sig med endast hennes barn
som vittnen. Ett mysigt bröllop, har jag fått berättat.
Självklart ville jag göra ett kort till dem,
för att fira deras dag i efterskott.
 
Jag gjorde ett kort i grönt med spets och blommor
som jag tycker hör ett bröllop till.
 
Motivet är en digi från Tiddly Ink.
Jag har färglagt den med copicpennor.
Många har frågat efter stämpeln, 
så jag lägger en direktlänk till brudparet HÄR
 
Grattis Staffan och Marianne!
Jag önskar er all lycka!
 
♥    ♥    ♥    ♥    ♥ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Fina färger, vacker stämpel och helheten blev verkligen ett superfint bröllopskort =) Kram

2015-09-12 @ 13:01:30
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Oj, så mycket fint du hunnit göra, nu får jag kolla runt igen;)
Sååå vackert bröllopskort med en underbart söt stämpel:))))
Vackert med spetsen och blommorna:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-09-13 @ 13:44:06
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0