1 September -15 Hösten är här

 Idag är det september månad,
och det är höst.
Man får tänka tillbaks på sommaren,
vara glad och tacksam för de fina soliga dagarna
på stranden och allt uppehållsväder vi haft.
Jag tycker ändå, trots allt tjat om en dålig sommar,
att det varit en underbar sommar i år!
 
Bjuder på ett kort med en fin stämpel som passar
hösten, nu när alla börjar skolan igen och tar fram
böckerna....passar även till alla er som brukar tända
ljus och kura i en skön fåtölj med en bra bok.
 
Stämpeln är en digital stämpel som just utgått hos
Jag hade turen att se att den snart skulle upphöra att säljas,
så jag passade på. Tycker hon är så fin!
Jag har färglagt med copicpennor.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11, 21, 00, 000
Hår: E41, 50, 51, 42, 74
Krage: B91, 93, 95
Skjorta: C1
Bok: E70, 71
 
Lycka är min egendesignade stämpel.
Jag tycker att böcker är LYCKA,
det finns så mycket att uppleva och upptäcka i böcker.
Du hittar mina egendesignade stämplar HÄR
Jag har bra pris just nu ;)
 
Tack för titten idag.
Välkommen tillbaka
♥   ♥   ♥   
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Superfint kort och stämpeln är jättefin. Så fint färglagt och härliga blå toner på kortet. Kram kram

2015-09-01 @ 21:32:51
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så härligt höstigt kort, me like:)) Stämpeln var så söt och som vanligt snyggt färglagt:))))
Fina papper och dina egendesignade stämplar är ju såååå läckra:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-09-01 @ 22:08:03
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0