29 Oktober -15 God Jul

Mönsterpapper från ett block jag köpte på loppisen
på Fristad. Gillar att det är tryckt på craftpapper.
Återvinning är jättebra!
 
 
Motivet är en digital stämpel
som finns hos
Jag har färglagt med copic.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11,00, 000
Byxor: E42, 43
Mössa, skor och tröja: E70, 71
Röda detaljer: R59
 
Runt motivet har jag stansat med dies från
Memory Box
som gör fina steckade linjer.
 
Snöflingan är stansad med en punch från Martha Stewart.
Veteaxen bakom blommorna är gjorda med en die 
från Cherry Lynn Design.
 
Lånade stämpeln med God Jul av mamma,
när vi var på träffen i Fristad.
Lilla hörnet är gjort med en die från QK.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så sött julkort med en gullig pojkstämpel:)Vackra papper och dekorationer:))God Jul skylten blev så fin också:)

Må så gott
kramizar Marie

2015-10-29 @ 15:35:24
URL: http://mariespyselsida.blogg.se
Postat av: Margareta

Snygga papper du hittade - återvinning på flera sätt med craftpapper också! Carinas freebies är verkligen användbara och du har färglagt så fint! Kul att jag hade nåt bra att låna ut för en gångs skull!!
Kram!!

2015-10-31 @ 20:00:56
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Maria

Detta kortet blev ju med väldigt fint, härligt med polkakäppen =) kram

2015-11-03 @ 20:22:28
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0