28 Oktober -15 Turkost och brunt

Ett kort i turkos, med fina mönstrade papper från
Maja Design, serien Summer crush.
Jag har skrapat på alla kanter, så de ser slitna ut
och sen chalkat med Powder puff.
Stämpel från samma artist som målade Bildmålarna förut.
Motivet är färglagt med copic.
Dessa färger har jag använt:
Hud: E11, 00, 000
Hår: E40, 50, 51, 42
Kläder: Bg72, 71, 10
Skor & Fågel: E71, 70
 
Några blommor och en swirl som jag stansat 
ut med en die.
Bakom motivet sitter en bit gasväv.
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Underbart sött turkost kort med en så söt liten tjej:)Du har färglagt henne sååå fint:)Snyggt när du skrapat kanterna, det brukar jag göra med ibland.
Vacker blomdekoration och swirl:))

Ha en fin dag:)
Kramizar Marie

2015-10-28 @ 11:21:04
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Härlig stämpel och så vackert färglagd. Turkost och brunt ihop blir ju så fint =) Ha en bra kväll! Kram

2015-10-28 @ 20:29:57
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0