14 Oktober -15 Julhälsning

Förra veckan fick jag hem nya
klubbpaketet från Magnolia.
Ibland gillar jag inte alla,
men den här gången fanns bara
fina stämplar i kitet. 
 
Det här blev en av favoriterna direkt.
Jag ville direkt skapa med den söta
tjejen, som gjort en sån söt liten snögubbe,
så liten att man kan hålla honom i handen.
Mönsterpapper från Maja Design,
har blandat serierna Baby och den senaste lila/bruna
som heter Enjoying outdoor.
 
Den runda stämpeln är min egen design,
och du hittar info om dem HÄR
 
Magnoliamotivet är färglagt med distress markers.
Jag har stämplat med vattenfast dyna på akvarellpapper
som jag köpt hos Panduro. Blocket heter Canson Montval, 200 g.
 
Jag har använt dessa pennor:
Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen & Scattered straw
Byxor, marken, snögubbens hatt och flickans mössa: Pumice stone
Poncho: Victorian velvet
På de vita detaljerna har jag glittrat med
penselpennan Wink of stella, clear.
De vita prickarna har jag ritat dit med en
penna från Panduro som heter Posca vit.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga

Ja, hon var söt,jag har inte gillat Magnolia på ett bra tag nu, men denna hoppas jag finns i nån butik snart,sen har du ju målat fint igen,
Kram

2015-10-14 @ 07:37:26
Postat av: Maria

Jättesöt stämpel, ser ut som hon har en poncho på sig, superfint! Och snögubben ä ju jättesöt =)Ett härligt kort du fått ihop =) kram

2015-10-14 @ 20:43:55
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Åh! så gulligt kort, me like:)) Underbara papper och stämpeln var ju så söt:))))Du har färglagt den såååå fint:))Du är så duktig:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-10-15 @ 20:52:08
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Margareta

Det där var ju en riktig liten goding!! Förstår alltså att hon föll dig på läpp! Du har färglagt så underbart fint och fått till det på ett riktigt Åsa-vis med mönsterpapperen - varför lyckas aldrig jag med det så där bra??
Kram på dig!!

2015-10-18 @ 22:33:43
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0