1 Oktober -15 Nya stämplar

Ibland får man bönesvar fortare än kvickt.
Ni såg säkert att jag satt och saknade 
fina stämplar häromdagen.......
och sen fick jag göra en uppdatering om att
det släppts nya på Trelleborgsträffen i helgen.
Du hittar dem HÄR
Jippi!!!!!
De är helt underbara!!!!
 
Jag hade tur och fick tag på en scrapvän som var på träffen,
och som var såååå snäll och handlade några stämplar åt mig.
Älskar när man har så snälla vänner, och älskar swish som gör
sånt möjligt.
Jag fick hem stämplarna igår, och satte mig och målade direkt.
Jag får sån inspiration av nya stämplar :)
 
Jag har färglagt med distresspennor på akvarellpapper.
Jag tycker de nya stämplarna påminner om de små
söta Greta som grafik som Lalla ritade för länge sen till hemsidor.
 
 
Bakom motivet sitter en bit gasväv från apoteket.
Nån skrev på FB att apoteket slutat med gasväv, men det
finns fortfarande att få tag i hos vårt apoteket som tur är.
 
Jag har använt en die för att skära ut den stora vimpeln med.
I hörnorna finns hål, så man kan sätta i ett band.
Snöstjärnorna är stansade med en Martha Stewartpunch.
 
Här ser du hur bandet är trätt genom hålen i hörnorna.
Runt motivet har jag använt en die med små streck,
det är märket Memory Box.
Jag gillar det märket, för det är många dies i samma förpackning
och de matchar varann bra i storlek,
 så man kan använde en storlek runt motivet
och nästa som fotomatta bakom.
Jag har använt mönsterpapper från
Maja Designs Babyserie.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna "pojjo"

Åh så sött kort och vilken fantastisk stämpel :D jag inspireras av nya papper på samma sätt som du gör av stämplar *ler*
Ser fram emot när stämplarna släpps...

2015-10-01 @ 17:56:37
URL: http://pojjos.blogg.se
Postat av: Anonym

Såååå söt stämpel på ett superfint kort

2015-10-01 @ 19:09:55
Postat av: Maria

Jättefint kort och söt stämpel =) kram

2015-10-01 @ 21:36:47
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Therese

Superfint kort!!!
Om två veckor är jag hos dig! Längtar så mycket!!!
Kramar

2015-10-01 @ 22:21:40
URL: http://thereselittlecorner.com/fotoblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0